بهترین کد های جاوا حدیث موضوعی گزارش بزرگداشت حماسه عظیم 9 دی - رو به سوی خــــــدا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رو به سوی خــــــدا
قالب وبلاگ

 گردهمایی اساتید وطلاب مدرسه علمیه حکیمه (س) در مسجد جامع شهر نقاب راس ساعت  10/30 جهت پاسداشت حماسه عظیم 9 دی و میثاق با ولایت برگزار گردید.

در ابتدا جلسه با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم شروع و سرپرست فرماندار خیر مقدم خود را به روحانیت معظم ، عزیزان بسیجی ، فرمانده هان سپاه و نیروی انتظامی و دوستداران ولایت که در این محفل حضور داشتند که به مراسم شکوه خاصی دادند ابراز داشتند.

و فرمود : عاشورا با ماهیت خودش حقانیت دین اسلام را ثابت کرد و از بدعت هایی که می توانست در دین ایجاد شود جلوگیری نمود، قیام امام حسین(علیه السلام ) برای اسلام، ناب بود ، اما عاشورای 88 نیز توانست انقلاب را بیمه کند که پس از آن 9 دی ایجاد شد.در ادامه جناب آقای مرادی نماینده سیاسی ولی فقیه در سبزوارضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سالار و سرور شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و تبریک روز 9 دی 91را به محضر همه برادران و خواهران و مسئولان به ویژه سلسله جلیله روحانیت معزز؛ در رابطه با حماسه عظیم 9 دی سال 88 سخنانی را ایراد نمود و فرمود:

9 دی روزی نیست که بتوانیم حقش را ادا کنیم. 9 دی 88 خط بطلان بر روی تفکرات غربی کشید. 9 دی رانمی توان  بدون حسین و عاشورا در نظر گرفت و این قضیه با اهل بیت (علیهم السلام )و عاشورا گره خورده است.

بعد از 9 دی 88 مردم کاملا بیدار شدند و حرکت اسلامی تسریع پیداکرد .و ملت هیچ گاه زیر یوغ استکبار نخواهد رفت .

 

نوشته شده توسط واحد پژوهش مدرسه علیمه حکیمه (س)

 


[ یکشنبه 91/10/10] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب

کد حرکت متن دنبال موس