بهترین کد های جاوا حدیث موضوعی پاییز 90 - رو به سوی خــــــدا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رو به سوی خــــــدا
قالب وبلاگ

 

با استعانت از خداوند متعال جلسه ارزیابی از تحقیق پایانی خواهران :مریم کیوانلو شهرستانکی ، سمیه کیوانلو شهرستانکی و زهرا نوباغی با موضوع:«اعتکاف تولدی دوباره » ، «احکام فقهی مسابقات ورزشی» ، «اخلاق در خانواده» به راهنمایی سرکار خانم فاطمه دلیری حسین آباد ، سرکار خانم الهه زراعتی وحجت الاسلام والمسلمین جناب حاج آقا رمضانعلی تشکری صالح و استاد داور: حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای جواهری از ساعت 8 صبح به مدت 4/5ساعت در محل مدرسه علمیه حکیمه (سلام الله علیها) مورخ :4/9/90 برگزار گردید در ابتدا محققین محترم به مدت20 دقیقه گزارشی از تحقیق خود را ارائه و در حضور هیئت داوران به سوالات آنها پاسخ گفتند

نوشته شده توسط واحد پژوهش.


[ چهارشنبه 90/9/9] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]

 

      امروزه علی رغم ایجاد تغییرات عمیق فرهنگی و تغییر در شیوه زندگی و تجدد گرایی ، بسیاری از افراد ، در رویارویی با مسائل زندگی فاقد توانایی های لازم و اساسی هستند و همین امر آنان را در مواجهه با مشکلات و مسائل روزمره زندگی ناتوان و آسیب پذیر ساخته است .

     پژوهش های بی شماری نشان داده است که بسیاری از مشکلات بهداشتی و اختلالات ، ریشه های روانی اجتماعی دارند. برای مثال بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند خود کشی ، اعتیاد ، خشونت  ،  رفتارهای بزهکارانه و اختلالات روانی ریشه در عزت نفس پایین ، ناتوانی در بیان احساس و فقدان مهارت های ارتباطی دارد.

     انسان ها برای مقابله ی سازگارانه با موفقیت های تنش زا و کشمکش های زندگی ، به آموختن برخی مهارت ها نیاز دارند.

     متخصصان علوم رفتاری معتقدند ، یکی از موثرترین برنامه هایی که به افراد کمک می کند تا زندگی بهتر و سالم تری داشته باشند ، برنامه آموزش مهارت های زندگی است .

     در همین راستا مدرسه علمیه حکیمه (سلام ا... علیها ) کلاس  مهارت زندگی را به استادی جناب آقای شعبانی در تاریخ های مذکور  برگزار نمودکه عناوین جلسات به شرح ذیل می باشد .

جلسه اول :90/7/26

    خودآگاهی ، اجزاءو موانع خودآگاهی ، شناخت خود و آگاهی از خصوصیات ، نقاط ضعف و قوت ، توانایی ها و ناتوانایی ها است . این مهارت یکی از کلیدی ترین مهارت هایی است که هر فرد باید به آن مجهز باشد . خود آگاهی به ما امکان شناسایی هیجان های خوب و بد را می دهد ، باعث می شود که بتوانیم در موقعیت های مختلف به ارزیابی خود بپر دازیم.

جلسه دوم : 90/7/27

     همدلی ، راه رسیدن به همدلی ، ارتباطات اجتماعی و بین فردی ، اثرات همدلی ، زمینه های بروز رفتار همدلانه ، راهکارهای تقویت همدلی.

     تعریف همدلی : تمایل پاسخ دهی به حالت عاطفی دیگران را با حالت عاطفی مشابه همدلی گویند که فرد بتواند مسائل دیگران را حتی زمانی که در آن شرایط قرار ندارد ، درک کند و برای نظریات و احساسات آن ها ارزش و احترام قائل شود.

جلسه سوم : 90/7/30

    عناصر موثر در فرآیندهای حل مساله ، تعریف مهارت حل مساله  : رویکردی منظم و متوالی است که به فرد کمک می کند تا به طور موثری مسائل زندگی خود را حل کند .

جلسه چهارم : 90/8/4

خلاقیت  ، موانع ظهور خلاقیت

    خلاقیت  : فرایندی است که طی زمان ادامه داشته و ابتکار، انطباق پذیری و تحقق از خصوصیات بارز آن می باشد و می تواند جوابگوی برای مشکلات باشد. خلاقیت متضمن مفهومی نو می باشد یا آن که احتمال وقوع آن بسیار کم می باشد. اما باید توجه داشت که نو بودن و اصالت شرط لازم خلاقیت است اما کافی نیست .

نوشته شده توسط واحد پژوهش


[ سه شنبه 90/9/8] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]

 

 

 

اطلاعیه

 

جلسه دفاعیه تحقیق پایانی سطح دو

 

خواهران: زینب فشانجردی ، عصمت نودهی ، زهرا حکم آبادی

با موضوعات : اعتکاف تولدی دوباره،  احکام فقهی مسابقات ورزشی ،  اخلاق در خانواده.

و حضور

اساتید راهنما :سرکار خانم فاطمه دلیری حسین آباد و سرکار خانم زراعتی و حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج رمضانعلی تشکری صالح

استاد داور: حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای جواهری

در تاریخ : جمعه 4/9/90

مکان : مدرسه علمیه حکیمه (سلام ا...علیه) برگزار می گردد.

 

حضور کلیه طلاب در جلسه د فاعیه بلا مانع می با شد.


[ پنج شنبه 90/9/3] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]

 

    

 

با استعانت از خداوند متعال جلسه ارزیابی از تحقیق پایانی خواهران :مریم کیوانلو شهرستانکی ، سمیه کیوانلو شهرستانکی و زهرا نوباغی با موضوع:«جایگاه مهریه در نظام حقوقی اسلام (امامیه) » ، «صله ی رحم و نقش آن در حل معضلات خانوادگی» ، «دعا و آثار تربیتی آن» به راهنمایی سرکار خانم زهرا محمودی ، حجت الاسلام والمسلمین سید مجید هاشمی و حجت الاسلام والمسلمیح \اج آقا رمضانعلی تشکری صالح و استاد داور: حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای ابوالقاسم حسن پور از ساعت 8 صبح به مدت 6ساعت در محل مدرسه علمیه حکیمه (سلام الله علیها) مورخ :27/8/90 برگزار گردید در ابتدا محققین محترم به مدت20 دقیقه گزارشی از تحقیق خود را ارائه و در حضور هیئت داوران به سوالات آنها پاسخ گفتند.

نوشته شده توسط واحد پژوهش


[ پنج شنبه 90/9/3] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]

 

      با استعانت از خداوند متعال جلسه ارزیابی از تحقیق پایانی خواهران :آمنه خداشاهی ، زهرا کاظم پور و سمیرا کیوانلو شهرستانکی با موضوع:«موانع ازدواج جوانان و پیامد های آن » ، «عوامل و زمینه های اسراف و راههای مقابله» ، «گناه؛زمینه ها و پیامدها» به راهنمایی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رمضانعلی تشکری صالح و حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محمد حسین ایروانی و استاد داور: حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمد تقی دلیری پور از ساعت 15/40به مدت 4 ساعت در محل مدرسه علمیه حکیمه (سلام الله علیها) مورخ :90/7/7 برگزار گردید در ابتدا محققین محترم به مدت20 دقیقه گزارشی از تحقیق خود را ارائه و در حضور هیئت داوران به سوالات آنها پاسخ گفتند.

نوشته شده توسط واحد پژوهش

 


[ سه شنبه 90/7/12] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب

کد حرکت متن دنبال موس