بهترین کد های جاوا حدیث موضوعی زمستان 91 - رو به سوی خــــــدا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رو به سوی خــــــدا
قالب وبلاگ

 

نفر اول :خواهران آمنه خداشاهی و آسیه سادات مرادی زاده - « توجه به دختر در اسلام » - مدرسه علمیه حکیمه(ُس) جوین.

 

 

نفردوم:خواهرمرضیه عبداللهی گل - « اشتغال متناسب بانوان » - مدرسه علمیه رضویه مشهد .

 نفر سوم : خواهران فرح ناز بهشتی و سمیرا اسدیان - « توجه به دختران در سیره معصومین (علیهم السلام) » -مدرسه علمیه الزهراء بردسکن.

 

 

نفر چهارم : خواهران زهرا ترابیان و مرضیه ترابیان - « نقش خانواده در تربیت فرزند دختر » - مدرسه علمیه حکیمه(س) جوین.

 

 

نفر پنجم : خواهر ساجده قنبری «  نابسامانی خانواده (خشونت ، طلاق ، همسر آزاری) » - مدرسه علمیه الزهراء شیروان .

 

 

نوشته شده توسط واحد پژوهش


[ پنج شنبه 91/11/5] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]

 گردهمایی اساتید وطلاب مدرسه علمیه حکیمه (س) در مسجد جامع شهر نقاب راس ساعت  10/30 جهت پاسداشت حماسه عظیم 9 دی و میثاق با ولایت برگزار گردید.

در ابتدا جلسه با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم شروع و سرپرست فرماندار خیر مقدم خود را به روحانیت معظم ، عزیزان بسیجی ، فرمانده هان سپاه و نیروی انتظامی و دوستداران ولایت که در این محفل حضور داشتند که به مراسم شکوه خاصی دادند ابراز داشتند.

و فرمود : عاشورا با ماهیت خودش حقانیت دین اسلام را ثابت کرد و از بدعت هایی که می توانست در دین ایجاد شود جلوگیری نمود، قیام امام حسین(علیه السلام ) برای اسلام، ناب بود ، اما عاشورای 88 نیز توانست انقلاب را بیمه کند که پس از آن 9 دی ایجاد شد.در ادامه جناب آقای مرادی نماینده سیاسی ولی فقیه در سبزوارضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سالار و سرور شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و تبریک روز 9 دی 91را به محضر همه برادران و خواهران و مسئولان به ویژه سلسله جلیله روحانیت معزز؛ در رابطه با حماسه عظیم 9 دی سال 88 سخنانی را ایراد نمود و فرمود:

9 دی روزی نیست که بتوانیم حقش را ادا کنیم. 9 دی 88 خط بطلان بر روی تفکرات غربی کشید. 9 دی رانمی توان  بدون حسین و عاشورا در نظر گرفت و این قضیه با اهل بیت (علیهم السلام )و عاشورا گره خورده است.

بعد از 9 دی 88 مردم کاملا بیدار شدند و حرکت اسلامی تسریع پیداکرد .و ملت هیچ گاه زیر یوغ استکبار نخواهد رفت .

 

نوشته شده توسط واحد پژوهش مدرسه علیمه حکیمه (س)

 


[ یکشنبه 91/10/10] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]

 

جلسه دفاعیه خواهران « منصوره امیدی پور» و « عاطفه صمدی» با عناوین : « سیر و سفر از دیدگاه قرآن » ، « نقش مساجد در زندگی فردی و اجتماعی افراد و هویت بخشی به اماکن » به داوری حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دلیری پور و راهنمایی خانمها زهرا محمودی و فاطمه دلیری حسین آباد در دفتر امام جمعه شهرستان راس ساعت 17:30 روزچهارشنبه مورخ : 91/9/29 برگزار گردید.

در ابتدا این خواهران گزارشی از تحقیق پایانی خود را ارائه و در پایان به سوالات استاد داور پاسخ دادندو جلسه در ساعت 21 با صواتی بر محمد و آل محمد به اتمام رسید.

 

نوشته شده توسط واحد پژوهش مدرسه علمیه حکیمه (س)

 


[ یکشنبه 91/10/10] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]

 

همایش فراخوان دختران آفتاب  به همت مدرسه علمیه حکیمه (س) و با همکاری کمیته بانوان شهرستان و ادارات و ارگانهای مربوطه در روز چهارشنبه مورخ : 91/9/29 در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حکیمه (س) برگزار شد.

این مراسم در ساعت 9 صبح با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط برادر طلبه حسن شمس آبادی آغاز گردید و سرود جمهوری اسلامی توسط میهمانان قرائت گردید، در ادامه مدیریت محترمه مدرسه علمیه حکیمه (س) به میمانان گرامی خیر مقدم عرض نمود و حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای دلیری پور امام جمعه محترم شهرستان سخنانی پیرامون گرامی داشت هفته  پژوهش ایراد نمودند و سرپرست فرماندار جناب آقای سامقانی هم خیر مقدم خود را به میهمانان و تشکر و قدردانی از نهاد هایی که در اجرای هرچه بهتر همایش ما را یاری نمودند اعلام نموده و حجه الاسلام والمسلمین جنای آقای تشکری صالح به مباحثی که در تحقیقات  طلاب شرکت کننده  در فراخوان آمده بود اشاره کرد و در ادامه به نقاط قوت و ضعف تحقیقات پرداختند و در پایان همایش هم از طلاب برتر فراخوان ، مانوسین با کتاب ، گروه تحقیقاتی ،خواهران شرکت کننده در فراخوان تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که به همت مرکز محترم مدیریت برگزار شده بود و طلاب که تحقیقات درسی با موضوع سال ارائه داده بودند تجلیل به عمل آمد.

در ادامه نهاد آموزش و پرورش ، دانشگاه پیام نور و جهاد کشاورزی شهرستان هم از اساتید و اعضاءفعال برتر پژوهشی تقدیر به عمل آوردند.

 

نوشته شده توسط واحد پژوهش مدرسه علمیه حکیمه (س)

 


[ یکشنبه 91/10/10] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]

 

نشست وحدت حوزه و دانشگاه به همت مدرسه علمیه حکیمه (س) ، فرمانداری ،دانشگاه پیام نور- علمی کاربردی - آزاد و نهاد های شهرستان در روز دوشنبه مورخ : 91/9/27 در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حکیمه (س) برگزار شد.

این مراسم در ساعت 10/30 صبح با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط برادر طلبه حسن شمس آبادی آغاز گردید و سرود جمهوری اسلامی توسط میهمانان قرائت گردید، سرپرست فرماندار جناب آقای سامقانی هم خیر مقدم خود را به میهمانان و تشکر و قدردانی از نهاد هایی که در اجرای هرچه بهتر نشست ما را یاری نمودند اعلام نموده و حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای دلیری پور امام جمعه محترم شهرستان سخنانی پیرامون وحدت و نقش آن در جامعه و تعامل بین دو نهاد حوزه و دانشگاه ایراد نمودند و حجه الاسلام والمسلمین جنای آقای تشکری صالح شعری که درباره وحدت حوزه و دانشگاه سروده بودند را قرائت نمودند و در ادامه یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مقاله ای را در خصوص این روز خواندند و در پایان مراسم از اساتید حوزه و دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

 

نوشته شده توسط واحد پژوهش مدرسه علمیه حکیمه(س)

 


[ یکشنبه 91/10/10] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب

کد حرکت متن دنبال موس