بهترین کد های جاوا حدیث موضوعی زمستان 90 - رو به سوی خــــــدا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رو به سوی خــــــدا
قالب وبلاگ

          فرض کن حضرت مهدی(عج الله)به تو ظاهر گردد

   ظاهرت هست چنانی که خجالت نکشی؟

باطنت هست پسندیده صاحب نظری؟

خانه ات لایق او هست که مهمان گردد؟

   لقمه‌ات در خور او هست که نزدش ببری؟

پول بی‌شبهه و سالم زهمه دارایی‌ات

داری آن قدر که یک هدیه برایش بخری؟

حاضری گوشی همراه تو را چک بکند.

   با چنین شرط که در حافظه دستی نبری؟

واقفی بر عمل خویش تو بیش از دیگران

                   می‌توان گفت  تو را شیعه اثنی عشری؟                 


[ شنبه 90/12/13] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]

موضوع جلسه : نقد جریان شناسی مقابله با خرافات و مدعیان دروغین

استاد مربوطه : حجت الاسلام والمسلمین مطلّبی

مخاطبین : طلاب و مبلغین

با همکاری : سازمان تبلیغات شهرستان جوین - نقاب

در مورخه 90/12/7در مدرسه علمیه حکیمه(سلام اللله علیها) از ساعت 8صبح الی 17:30بعدازظهر با حضور طلاب مدرسه و جمعی از مبلغین همایشی تحت عنوان «نقد جریان شناسی مقابله با خرافات و مدعیان دروغین» برگزار گردید؛که پس از اتمام این همایش، به سوالات و شبهات وارده در حیطه موضوع ارائه شده توسط استاد محترم پاسخ داده شد.


[ شنبه 90/12/13] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]

 

 

       به مناسبت هفته پژوهش ، مراسم نشستی روزپنج شنبه مورخ 1/10/90ساعت 12در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه حکیمه (سلام الله علیها )  برگزار گردید. 

       در این مراسم که با حضوراساتید و طلاب مدرسه علمیه حکیمه (س) برگزار گردید، پس از برگزاری تلاوت کلام ا... مجید توسط یکی از طلاب ، مسئول و موسس مدرسه علمیه حکیمه (س) حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج رمضانعلی تشکری صالح مطالبی ضمن عرض گرامی داشت هفته پژوهش ، این هفته را بر اساتید و طلاب تبریک عرض نمودند . و ایشان فرمودند ؛ بحث تحقیق در مقوله ی پژوهش روحیه ی عالی ای است و هر انسانی که روحیه ی تحقیق و پژوهش داشته باشد از یک خصلت و روحیه ی عالی بهره مند است.

انسان محقق و پژوهشگر آن انسانی است که یک سروگردن از دیگران برتری دارد.انسان باید سعی کند براساس تحقیق و کاوش به نتایج برسد.و با کاوش اندیشه ها به درک مطلب و معرفت به علم پیدا کند.و سعی کند هیچ مطلبی را بدون تحقیق نگیرد.

روحیه ی تحقیق به صورت بالقوه در نهان هر انسانی وجود داردو این انسان است که باید این قوه را به فعلیت برساند و این قوه به فعلیت نمی رسد مگر با تحقیق و کاوش ، به طوری که پژوهشگری ملکه شود.

ایشان در ادامه فرمودند:نظام حوزه از قدیم بر اساس تحقیق بوده نه بر اساس تقلید ، یک شخصیت حوزوی آن شخصیتی است که محقق باشد و شان و مقام حوزویان این است که محقق شوند.

در قدیم طلبه اگر در درس قانع نمی شد دست از سر استاد بر نمی داشت تا به مطلوبش برسد.

ایشان در آخر توصیه ای هم برای طلاب داشتند مبنی بر این که اولا :طلاب خودشان را دست کم نگیرند. دوم : این که روحیه ی تحقیق و پژوهشگری را در خود تقویت کنند تا پیشرفت داشته باشند.

در پایان نشست هم از تحقیقات پایانی برتر و طلابی که شرکت مستمر در جلسات دفاعیه داشتند تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

تحقیقات پایانی برتر

1-   سیده راحله راه چمنی

2- آمنه خداشاهی

3- سمیه کیوانلو شهرستانکی

4-   مدینه انداده

طلاب شرکت کننده در جلسه دفاعیه

1-   رقیه بلقن آبادی

2- فاطمه بلقن آبادی

3- سیده راحله راه چمنی

4-   زهرا ترابیان


[ سه شنبه 90/10/6] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]

 

 

       به مناسبت شهادت دکتر مفتح در روز وحدت حوزه و دانشگاه ؛ مصادف با هفته پژوهش ، مراسم نشستی روزیکشنبه مورخ 27/9/90ساعت 30/11در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور واحد جوین برگزار گردید.

      در این مراسم که با همکاری دانشگاه و حوزه علمیه امام خامنه ای  ( مُدَّ ظِلّه العالی )و مدرسه علمیه حکیمه (سلام ا... علیها ) و با حضور امام جمعه محترم شهرستان جوین حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمد تقی دلیری پور ، کلیه طلاب حوزه علمیه خواهر و برادر و دانشجویان دانشگاه برگزار گردید ، پس از برگزاری نماز جماعت وتلاوت کلام ا... مجید توسط یکی از دانشجویان ریاست محترم دانشگاه ضمن خیر مقدم خلاصه ای از تلاش های شهید دکتر مفتح درباره وحدت حوزه و دانشگاه و دیدگاه امام در ارتباط اتحاد طلاب و دانشجویان و برگزاری جلساتی ماهانه بین دونهاد ارائه نمودند ، پس از آن حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دلیری پور پیرامون مباحثی که حوزه و دانشگاه نمی توانند بدون وحدت به استقلال برسند و بدی و صلاح امت به بدی و صلاح علما و اُمَرا بستگی دارد.و قبل از هر چیز باید هدف مشخص شود ، وهدف هردو رادراجرای احکام اسلامی در کشور دانست و راه وحدت را در یکی بودن ارزش ها که اسلام به سه چیز تقوا ،جهاد وعلم ارزش داده است .

نوشته شده توسط واحد پژوهش

 


[ یکشنبه 90/10/4] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]

 

 

با استعانت از خداوند متعال کارگاه روش تحقیق توسط استاد حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای ابوالقاسم حسن پوردر روز پژوهش مورخ 25/9/90 به میزان 4 ساعت برگزار گردید .

 

موضوع کارگاه روش تحقیق پایان نامه نویسی

 

 

جلسه اول : انتخاب موضوع ، ضوابط چکیده ، ضوابط مقدمه

جلسه دوم : کلیات ، ساختار تحقیق ، و نحوه نگارش مقاله پایانی تحقیق ، و در ادامه جلسه به سوالات خواهران پاسخ گفتند.

نوشته شده توسط واحد پژوهش

 


[ یکشنبه 90/10/4] [ حکیمه جوین ] [ گل نوشته های شما () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب

کد حرکت متن دنبال موس